úterý 7. ledna 2020

7.1.2020 - I když se nechce ...

Ráno jsem odvedla Miš do školy a když jsem dorazila domů, tak jsem měla chuť si sednout, zachumlat se a vůbec nic nedělat. Venku byly -4 stupně. Ale navlékla jsem se do běžeckého a zas vyrazila na svůj "prejžeběh".

2. den - rozběhni se z chůze (plán 2/28) - (5+1) x4
Zlepšila jsem trochu tempo a opět jsem pokořila rychlost na 1 kilometru. Stále rychleji jdu než běžím, ale vypnu a pročistím si hlavu. Zjišťuju, že to má něco do sebe.

A protože jsem si plán upravila (snažit se držet plán o víkendu s Mišem by běh povýšilo na úroveň velmi adrenalinového sportu), tak mě zítra čeká vlastně den 4/28 - 20 minut chůze. To bude na pohodu.



Taky jsem si objednala razítka do diáře a jedny omalovánky.

Miš si prohlížel můj diář a strašně moc ho zajímal a když měl jít spát, trval na tom, že chce ještě jednu pohádku a nechtěl jít spát. Nakonec mě napadlo dát mu prázdný tečkovaný zápisník a zapsat si na zítra pohádku, kterou chce pustit. Zítra to budu muset dodržet, ale když pochopí princip, bude zase spousta věcí jednodušších. Je to zase velký krok dopředu

Žádné komentáře:

Okomentovat