neděle 5. ledna 2020

5.1.2020 - Správný čas

Na všechno musí přijít ten správný čas i chuť a asi přišel správný čas i na návrat k blogu.

Život u nás jde svou cestou, někdy chaoticky, někdy v pohodě. Modrá koloběžka z mého příspěvku před dvěma lety už dávno není moje. Miš ji zabavil a já si pořídila novou. Potom jsem pořídila novou o něco lehčí i Mišovi.

Už léta si nedávám novoroční předsevzetí (vždycky je vzdám, nikdy je nedotáhnu). Nedala jsem si je ani loni. V březnu 2019 jsem se rozhodla, že bych se sebou a svými kily měla opravdu něco dělat, změnila jsem režim a kila sundavám. V červnu jsem se rozhodla přestat kouřit (motivací je krásná velká koloběžka yedoo trexx) a zatím se držím.K 50 narozeninám to bude nejlepší dárek.

Chci si zapisovat co mi každý den udělalo radost, aspoň jedna pozitivní myšlenka každý den

1.1. - pěkná novoroční procházka a odlov první letošní kešky
2.1. - krásné počasí, sluníčko a podvečer na hřišti s klukama
3.1. - cesta z prázdnin domů, skvěle jsme ji s Mišem zvládli. Vlaky neměli zpoždění a Miš to dal.
4.1. - prolenošený den bez výčitek a vánoční dárek, který jsem objevila se zpožděním
5.1. - Miš mě ráno nechal vyspat. Odpolední asi hodinová procházka a další týden bez cigarety

Plány a přání pro letošní rok

Zkouším si vytvořit vlastní Bullet Journal a těším se na to. Chci zase začít více fotit, ne proto, že bych měla, ale abych znovu zjistila, že to vlastně byla velká zábava. Stejně tak plánuji návrat k téměř zapomenutým korálkům. Chtěla bych věnovat víc času omalovánkám, chtěla bych se naučit trošku více z techniky zentangle a taky mě zaujalo krasopsaní.

A od 6.1. začínám s plánem - Rozběhni se z chůze za 28 dní (plán jsem si malinko předělala a bude o něco delší.

Psát každý den reálné není, ale chtěla bych přece jen psát pravidelněji o tom co mě baví, co mě těší atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat