pondělí 6. ledna 2020

3-2-1 Běž - Rozběhni se z chůze - den 1

Tak jo, rozhodla jsem se přidat do kurzu Rozběhni se z chůze za 28 dní. Nejhorší je se rozhodnout. Plán jsem si trochu upravila, protože soustředit se na sebe mohu nejlíp, když je Miš ve škole. A tak plán běhu držím 4 dny v týdnu, 2 dny mám svižnou chůzi a 1 den jsem si naplánovala jinou aktivitu.


Dneska to byl den 1. - 5 minut chůze + 1 minuta běhu a to celé 3x.
A tak jsem se vykopala, zjistila jsem že 1 minuta může trvat mnohem déle, než minut 5.
Běh je v mém podání rozhodně pomalejší než chůze a protože připomíná klátivý pohyb zombie, tak jsem si půjčila místo svého jednobarevného šátku, šátek od Miše, to aby to bylo stylovější. Nakonec ten šátek takhle mít nemůžu, zamlžují se mi brýle a pak vůbec nic nevidím.





Tak uvidíme zítra

Žádné komentáře:

Okomentovat