pondělí 10. dubna 2017

10.4.2017 - Jarně

Dneska bylo nádherné jarní, vlastně skoro letní počasí. Venku sluníčko, teplo a tak jsem vytáhla foťák, že cestou ze školy uděláme v parku nějaké fotky. Je tam jeden nádherný zlatý déšť a před ním lavička. Plánovala jsem tam sérii fotek. Ale bohužel lavička byla obsazená a Miš neměl chuť spolupracovat před cizímu lidmi. Už jenom pokyn "Podívej se na mě" ho opravdu obtěžoval a svým výrazem to dával zcela jasně najevo. Pokyn "usměj se" jsem ani nezkoušela (ono to nemá smysl, když nechce, tak to prostě neudělá).
Ale přece jen aspoň jedna jarní fotka z nádherného dne vyšla.



Na zastávce hodlal brašnu s foťákem držet sám, abych ho náhodou nevyndala. Nakonec jsem stejně uspěla. To když si udělal trošku pohodlí. Ovšem pak už brašnu bez diskuse zabavil


Žádné komentáře:

Okomentovat