neděle 4. února 2018

Projekt 52 znovu - téma 1-3

Rozhodla jsem se po delší pauze opět naskočit do projektu 52. A tento rok bych ho chtěla dokončit. A tak poctivě plním témata.

1/52 - téma 52
rozhodla jsem se pátrat v pastelkách, jestli tam tu 52 najdu. Dostala jsem k vánocům sadu KIN Polycolor a vida byla tam. Škoda, že zrovna tahle modrá není v kusovkách



2/52 - téma Stínohra
Hra světel a stínů má své kouzlo. Zkoušela jsem víc věcí, ale nakonec vyhrál kus křišťálu


3/52 - téma: Zima, jakou mám ráda
Bohužel zima, kterou mám ráda prostě není. Letošní rok jí moc nepřeje. Aspoň v nížinách. V jednu chvíli jsem zvažovala, že vyfotím svou koloběžku v blátě s komentářem: Když není zima, kterou mám ráda, zkusím mít ráda zimu, která je. Ale nebylo mi úplně dobře a tak jsem si hrála doma. Ledová, bílá, modrá to jsou mé oblíbené zimní barvy a tak jsem je použila do tématu


Žádné komentáře:

Okomentovat